2014. április 7., hétfő

Rövid póló alá egy másikat

Mit tegyünk, ha már rövidnek találjuk a póló derekát, de amúgy semmi bajunk vele, nem akarunk megválni tőle?
A válasz egyszerű: vegyünk alá egy hosszabbat, amit kívül hordunk.

Ezt a lila pólót nagyon régen vettem, a Jeans Club-ban, amíg be nem zárták. Nagyon sajnálom a bezárást, mert rengeteg ruhámat vásároltam ott, sosem volt panaszom a minőségre, viszont jó volt az ár-érték arány. Amikor ezt vettem, még magasabb derekú farmerokat hordtam, ám mostanra inkább csípőfazonúak találhatóak a polcomon (nincs szekrényem, nyitott polcokon tárolunk mindent), no meg persze idősödtem, szóval nem hordok köldökmutogató pólót. Tehát vettem alá egy ujjatlant, aminek elég hosszú dereka van, és kívül hagytam, nem tűrtem be, így kovácsoltam előnyt a hátrányból.

A kitűző rajta saját termék, megvásárolható a Meskán.
A karkötő szintén saját alkotás, de ez nem eladó, viszont az elkészítését itt elolvashatjátok.







Fotók: Posár Ede

Póló: Jeans Club (azóta bezárt)
Ujjatlan: H&M
Kitűző: CsVik/Meska - 700 Ft
Karkötő: saját alkotás
Farmer: Mango
Cipő: Deichmann

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése