2014. augusztus 19., kedd

Nyári ujjatlan hosszúnadrággal, szandállal

Nyár vége felé, amikor már nem éget, hanem simogat a Nap, gyakran választok ujjatlanhoz farmert, vagy bármilyen hosszúnadrágot. Hogy maradjon még nyári jellege az öltözéknek, zárt cipő helyett szandált viselek. Persze, ha hűvösben is kint tartózkodom, van rajtam kardigán is, de ez most nem jellemző az életemre.

A világos Mango farmeromat már láthattátok, most csak feltűrtem a szárát. Az ujjatlant a Húgomtól örököltem, ha jól tudom, turiból való. Kellemes, laza, kényelmes viselet, a színei miatt pedig változatossá lehet tenni különböző színű ékszerekkel. Én most pirosat választottam hozzá.







Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Ujjatlan: nem tudom, örököltem
Farmer: Mango
Fülbevaló, nyaklánc: Fércművek
Szandál: Reno

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése