2014. november 17., hétfő

Fekete, s néha zö(öö)ld

A kedvenc számom (a la Rubber Puppet) címét adtam a mai bejegyzésnek, ugyanis ez a jellemzője a mai szettemnek. Klasszikus téli külső, fekete kabáttal, nadrággal, csizmával.

A kabát, hogy ne legyen olyan egyszerű, egy zöld, gyöngyös brosst kapott.
Hideg lévén, kötött pulcsit vettem fel, és mivel elég mély a dekoltázsa, a legmelegebb kendőm, a múltkor bemutatott szürkét tettem fel.

Az újdonság a trio nyakláncom, ami nem is lehet más, mint Fércművek. Itt láthatjátok egészben, mivel a képen lemaradt az egyik gomb, eltakarta a kendőm.

A táskát a Meskáról vettem, direkt ehhez a brosshoz és télikabáthoz. Imádom, már évek óta hordom. Első ránézésre nem tűnik nagynak, de a látszat csal. Rengeteg dolog elfér benne. És szentimentális okokból is szeretem, ez volt velem a kórházban, amikor a Lányom megszületett.







Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Szövetkabát: Philip Russel/Jeans Club (azóta már bezárt)
Bross: Almada/Meska
Kendő: nem tudom, ajándék volt
Nyaklánc: Fércművek
Kötött pulcsi: Philip Russel/Jeans Club (azóta már bezárt)
Farmer: átalakított (eredeti: Takko)
Bokacsizma: Deichmann
Táska: Meska (már inaktív a felhasználó)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése