2015. február 17., kedd

Új szerzemény: lepkés körsál

Pár napja megvettem a lepkés tavaszi körsálat (amit itt mutattam), és azt már tudom, hogy a világos tónusú ruhákhoz jól fog állni. Például tavaszi ballonkabáttal. Vagy, ha 2 fokot ígérnek, a fehér télikabát köré tekerve.

Egy teljesen átlagos szettet állítottam össze alapdarabokból, a csavart a tavaszi részletek képezik: a lepkék a körsálon, a pasztellrózsaszín virág a fülbevalómon.
A sapkát hanyagolnám már, de épp illik a színösszeállításhoz. Meg a szél is igen hideg volt, úgyhogy annyira nem bántam, hogy a fejemen volt.





Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Télikabát: Philip Russel/Jeans Club (azóta már bezárt)
Sapka: ezer éve vettem egy veszprémi butikban
Fülbevaló: Fércművek hasonló itt
Körsál: F&F
Málnaszín felső: Bershka hasonló itt
Farmer: Mango hasonló itt
Öv: egy barcsi bőrműves terméke
Bokacsizma: CCC hasonló itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése