2015. július 23., csütörtök

Fehér nyár

Sziasztok!

Régóta tart már a hőség, nem kímél senkit. Ha kimerészkedem a házból, igyekszem védeni magam az erős napsugarak ellen.
Ma ehhez egy csupa-fehér szettet állítottam össze, ami rövidnadrágból és egy hímzett felsőből áll.

Ez az a rövidnadrág, amit egy korábbi bejegyzésben említettem, ami ugyan bő rám, de a megkötőjével ideális méretűre állíthatom. Egy fehér alapon fehér hímzésű felsőt vettem fel hozzá, amit Tihanyban vett a Férjem, néhány éve, valahol a Levendulaház közelében. Nagyon szellős, kényelmes viselet. Hogy eredeti-e a hímzése, nem tudom, de tetszik. :-)

Hogy egy kis színt vigyek a dologba, a rózsaszín betétes szandált vettem fel, meg a sminkem-körmöm igazítottam hozzá rózsaszínre.

Jó hűsölést kívánok Nektek!

Vik









Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Hímzett felső: régi hasonló
Rövidnadrág: régi hasonló
Szandál: Batz hasonló itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése