2015. október 1., csütörtök

100. pötty

Sziasztok!

Ez a blog 100-adik bejegyzése, aminek hihetetlenül örülök. Sikerült minden héten legalább egy bejegyzést - többségében outfit-posztot - írni, amit előre meghatároztam magamnak, irányadó jelleggel.
Még mindig csak olyan ruhákat, szetteket mutatok be, amit adott napon fotózunk, és az időjárási viszonyoknak megfelelően állítok össze. Csak olyat mutatok, amit amúgy is hordok, nem csak itt a blogon, bemutató jelleggel.

Szóval a mai nap örömére egy igen kedves összeállítással jelentkezem.
Akik régebb óta olvasnak, tudják, hogy szeretem a szép harisnyákat. Volt idő, mikor csupa színeset, mintásat hordtam, ez a lendületem kissé alábbhagyott, és most a szolidabb típusúakat részesítem előnyben. A tavaly ilyenkor készített kedvenc bejegyzésem is pöttyös harisnyáról szólt, ami sajnos utána kiszakadt, újat kellett vennem. Viszont nem viseltem még egyszer sem, most debütál itt a blogon.
A kreatív énemet sem háttérbe szorítva most is szerepel a tavalyi harisnya, átalakított, nyaklánc formában.
Mindezek után alapdarabokat választottam: bézs szoknyát és fehér pólót, meg barna ballonkabátot és bokacsizmát.

Nektek hogy tetszik?
Szép napot!

Vik











Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Ballokabát: régi hasonló itt
Nyaklánc: DIY (eredeti ötlet innen)
Póló: régi hasonló itt
Szoknya: régi hasonló itt
Harisnya: régi Calzedonia
Bokacsizma: régi hasonló itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése