2015. november 2., hétfő

Nemes egyszerűséggel

Néha minden olyan magától értetődően megy, máskor meg sehogyan sem. Vagy megy, de döcögősen, ami a végeredményen is meglátszik. A mai napra minden összeállt, ami egy jó bejegyzéshez kell. Jókedv, szép helyszín (Tokodi pincesor, Nagyvölgy), új ruhák.
Egy nagyon sikeres bevásárláson vagyok túl a Takkoban. Sikerült vennem télikabátot, kettőt is, itt most az egyiket láthatjátok. A képen látható óriási bézs kendőt is most vettem, meg volt hozzá még egy krémfehér, műselyem blúz és egy vékonyabb fekete öv is.
Szóval, ma az új kabátot és kendőt viseltem, nemes egyszerűséggel alapdarabokkal: egy skinny farmerral és egy fehér hosszúujjú pólóval, fekete bokacsizmával.
Én nagyon jól éreztem magam benne, Nektek hogy tetszik?

Szép napot!

Vik







Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Kabát: Takko
Kendő: Takko
Felső: régi hasonló itt
Farmer: régi hasonló itt
Öv: régi hasonló itt
Bokacsizma: régi hasonló itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése