2014. június 16., hétfő

Exkluzív felső nyitott háttal

Imádom a színeket, és általában elmondható rólam, hogy egy bizonyos szín/árnyalat rajongója vagyok.

Volt néhány éve egy piros korszakom, akkor csak a zoknim nem volt piros, de azon kívül minden.
Most ritkábban használom ezeket a darabjaimat, meg igen soktól meg is váltam. Vannak viszont olyan napjaim, amikor semmi mást nem bírok felvenni, csak valami feltűnő pirosat.

Így esett a választásom ma erre a nyitott hátú felsőre.

A sógornőm varrta nekem. Egy újságból mutattam neki, milyet szeretnék, és ő jó varrónőhöz illően megcsinálta a pontos mását. Elöl teljesen egyszerűnek tűnik, de a lényeg hátul van, vagyis nincs, mert ott anyag sincs. Ettől exkluzív ez a felső.

Az összeállítás érdekessége - számomra - az, hogy szinte ugyanolyan fehér farmert választottam hozzá, amit annak idején a modell is viselt a képen. Ilyen az élet. Egyszer minden kívánságunk teljesül, csak vegyük észre őket.

A kiegészítők a már korábbról ismert darabok, kizárólag magyar készítőktől: a piros Fércművek fülbevalóm, és a barnás-fehér dr. Batz szandálom.






Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Felső: sógornőm varrta
Fülbevaló: Fércművek
Farmer: Mango
Szandál: dr. Batz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése