2014. június 6., péntek

Felvirágoztatva, avagy a lila pörgős szoknya sikertörténete

A kedvenc szoknyám mutatom most be nektek, amit sok-sok évvel ezelőtt kaptam egy barátnőmtől, aki szintén egy másik nőtől örökölte, Svédországból. Azóta rengeteg alkalommal viseltem, sok helyen megfordultam benne, mégis mindig rácsodálkozom a szépségére.
Rendkívül praktikus darab, ami számomra igazán fontos egy ruhánál. Térd alá érő, ami egyaránt véd a forró napsugaraktól és a hűvös széltől is. Színes, lila, pörgős, de nem tudja felfújni az szél, rendkívül nőies szabású, szóval igazi kedvenc.

A hozzá választott kék ujjatlan szintén egy régi, örökifjú darab a ruhatáramban, Siptár Réka terméke.
Imádom a kézzel festett mintáit, itt épp középen fut, és egyenes szabású. No meg persze virágos.

Mint ahogy az előző bejegyzésben írtam, sikerült vásárolnom néhány új, megfelelő méretű melltartót, de mivel egyiknek sem levehető a pántja, a bikinifelsőt vettem alá. Jelentem, jól vizsgázott, pántok nélkül is jól tart.

A fülbevalómban azt tetszik, hogy fehér és kék színű kő is van benne, nem a szokványos egyszínű.

A szandálom meg a már korábban bemutatott, barna, véletlenül ez is virágos.

Nyár van, éljenek a virágok, tobzódjunk a mintáikban.








Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Ujjatlan: Siptár
Fülbevaló: Orsay
Szoknya: ajándék volt, nem tudom a márkáját
Szandál: Reno

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése