2014. szeptember 9., kedd

Lila, kockás ing

A kedvenc ingem választottam ma, amit a Kedvestől kaptam évekkel ezelőtt. A legnagyobb előnye a jól kihasználhatósága, ugyanis megfelelő viselet játszótérre, hegymászásra, de orvosnál vagy az irodában viselve is.

Ma a legegyszerűbb szettet állítottam össze vele, egyenes szabású farmert, és a hihetetlenül jó időre való tekintettel szandált húztam hozzá.

Kiegészítőkkel szépítettem az összképet.

A rózsa bross Gemma alkotása, egy másik brosst tőle már bemutattam egy korábbi bejegyzésben. Itt is csak ajánlani tudom, gyönyörűbbnél gyönyörűbb termékei vannak, amiket nagy precizitással és szeretettel készít.

A hajpántot véletlenül találtam a Rossmannban, amikor a Lányomnak kerestem hajcsatot. Magdi, a Beauty Junkie bloggere irányította a figyelmem újra a hajpántok felé, írt is erről egy bejegyzést a blogjában - és a Marie Claire-ben is. Ez egy vékony kis darab, amit hármasával csoportosított strasszok díszítenek.







Képek: Posár Ede

Ruhák:

Ing: Coexis/Benton
Bross: Gemma/Meska
Hajpánt: Rossmann
Farmer: Takko
Szandál: Reno

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése