2014. szeptember 29., hétfő

Feliratos (festett) póló és új nyaklánc

Fekete, fehér, kék, csillogós, póló, pulcsi, szoknya. Címszavakban ennyi a mai szettem.

A pólót magam festettem, itt írtam róla. Az épp aktuális kedvenc tartalmakat olvashatjátok rajta.

A jó időre való tekintettel szoknyát húztam, és ma még a balerinát is jól viseltem. Ősszel csak napsütéses, szép időben hordom, egyébként már fázik benne a lábam.

A nyaklánc vadonatúj, természetesen ez is Fércművek.
Mióta anya vagyok, kicsit szentimentális lettem, és készülök beletenni két darab fotót a medál belsejébe. Mert hogy kinyitható. Utoljára gyerekként érdekeltek az ilyen nyakláncok (királylányos, szerelmes), és lám, nem hozott az élet újat. Csak új tartalmat. :)







Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Kendő: Orsay
Fülbevaló: Orsay
Pulcsi: Mango
Póló: magam festettem (eredeti H&M)
Nyaklánc: Fércművek
Farmerszoknya: Takko
Harisnya: Aldi
Balerina: Humanic

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése