2014. október 8., szerda

Színkombináció: málnaszín-barna

Ősszel - és tavasszal is - nagyon szeretek színes harisnyába bújni, hogy az időnként barátságtalan időben is jókedvű legyek.

A mai napra ezt az - általam csak - málnaszínnek nevezett harisnyát választottam, amit még a Húgomtól kaptam, aki Spanyolországból hozta. Nagyon eltalálta a színt és az árnyalatot, mert azonnal beleszerettem, és ez az érzés azóta sem változott.

Hozzá egy teljesen semleges, homokszínű szoknyát meg egy fekete pulcsit vettem, a pulcsi alatt pedig a harisnyához színben passzoló hosszúujjú található.

Bár reggel még biztatóan sütött a Nap, a fotózásra sajnos elbújt, így a hűvös szél miatt felvettem a kabátot, és az új kedvenc kendőmet, amit egy régi kedvenc üzletemben vásároltam. Ez az üzlet még a plázák előtti időből származik, és szerencsére még mindig működik, az én legnagyobb örömömre.

A cipő balerina, de be kell valljam, nem volt melegem benne. Még hiányzik a ruhatáramból egy zártabb, csinos cipő, ami jó lehet szoknyához és nadrághoz is.







Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Kabát: Bershka
Fülbevaló: Fércművek
Kendő: Baraka (Veszprém)
Pulcsi: Mango
Hosszúujjú: Bershka
Szoknya: Orsay
Harisnya: nem tudom, de nem is fontos, a szín a lényeg
Balerina: Deichmann

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése