2015. június 24., szerda

Maxiszoknya nyáron/Langer Rock im Sommer

Sziasztok!

Nyár van, de hűvös, borult az idő, ilyenkor hordom szívesen az új maxiszoknyám, amit legutóbb varrtam.
A feltűnő színe mellé egyszínű fekete pulcsit választottam, alatta szintén egy fekete ing van. Kiegészítőnek a tavaszi lepkés körsálat vettem fel.

Szép estét Nektek!

Vik

DE/Hallo!

Es ist Sommer, aber ein bischen kalt und bewölkt. Jetzt trage ich gern mein neuer langen Rock, den ich vorher genäht habe. Zu der auffällige Farbe habe ich einen schwarzen Pulli gewählt, darunter gibt es auch eine schwarze Hemdbluse. Als Accessory habe ich zu meiner Tube-Schal von Frühling gegriffen.

Schönen Abend Euch!

Vik











Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Körsál/Tube-Schal: F&F hasonló itt
Pullóver/Pullover: Mango hasonló itt
Szoknya/Rock: én varrtam/DIY hasonló itt
Balerina/Ballerinas: Deichmann
Táska: Gubolyka hasonló itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése