2015. június 4., csütörtök

Színkombináció: lila-bézs, meg egy kis arany

Sziasztok!

A mai napra egy igen egyszerű szettet hoztam: ujjatlan felsőt szoknyával.

Ahogy végignéztem a nyári "alsó" ruháimon, meglepve tapasztaltam, hogy a sok térdig érő szoknyától és (bermuda)nadrágtól kissé eltávolodtam, tehát tágult a komfortzónám, és igazán rövid fazon után ácsingózom. A farmerszoknyám ennek meg is felel, hordom is sokat, de unom minden fotózáson ezt viselni. Van viszont egy fehér rövidnacim, amit még a Húgomtól örököltem nagyon régen, de az bő. Vagyis nagy rám. Viszont van megkötője, amivel lehet segíteni a helyzeten. Kacérkodom a gondolattal, hogy bevezetem a mindennapokba - újra. Vagy veszek egy igazán nekem (méretileg) valót.

Addig is fogadjátok szeretettel a tavalyi kedvenc vételemet, a lila, hímzett ujjatlant a mindenhez passzoló homokszínű szoknyámmal, színben harmonizáló Gubolyka-táskámmal, és egy apró változással: egy szív mintás, aranyos karkötővel, amit Tóth Encitől, a Wonder?Woman blogerétől és a Wonders Macaron és Ajándék Webshop vezetőjétől kaptam ajándékba.

Szép napot Nektek!

Vik











Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Ujjatlan: H&M-régi, hasonló itt
Szoknya: Orsay-régi, hasonló itt
Szandál: Reno-régi, hasonló itt
Karkötő: Wonders Macaron és Ajándék Webshop
Táska: Gubolyka, hasonló itt

2 megjegyzés:

  1. Igazán hangulatos fotók lettek! Jól áll Neked a lila, gyönyörű a karperec. A táska pedig egyedivé teszi az egészet! Szép hétvégét! Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Neked is további szépet! Vik

      Törlés