2016. március 11., péntek

Bézs és rózsaszín, ruha és ékszer

Sziasztok!

Végre visszatérni látszik a tavasz, ennek apropóján tegnap ruhát húztam, arra egy vékony pulcsit, és felülre a ballonkabátot.

Mint tudjátok, az elmúlt két hónap nem bővelkedett örvendeztető programokban, mivel nyugodtan kellett feküdnöm a babám élete érdekében. A biztos második trimeszterben viszont sikerült eljutnom - megint - a Fércművek workshopjára, ahol egy gyönyörű ékszerszettet készítettem: bézs bőrből és hímzett textilből, meg rózsaszín bőrből, ezt viseltem a mostani fotózáson. És nagy mázlimra a fodrász is aznap délelőtt fogadott, így friss frizurával állhattam a fényképezőgép elé.

Szóval a klasszikus barna ruhára az ősszel vásárolt rózsaszín pulcsit húztam, arra a ballonkabátot, meg a szokásos bézs kendőt és szürke kistáskát viseltem. Alul a meleget nem adó, de azért mégis meleg bokacsizma volt rajtam.

Nektek hogy tetszik? Szép hétvégét Nektek!

Vik









Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Ballonkabát: régi hasonló itt
Kendő: Takko
Fülbevaló és nyaklánc: Fércművek
Pulcsi: Takko
Ruha: régi hasonló itt
Harisnya: kismamafazon, H&M
Bokacsizma: régi hasonló itt
Táska: H&M hasonló itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése