2016. március 1., kedd

Férfi ingből kismama ing

Sziasztok!

Nagy örömömre szolgál, hogy bemutathatom Nektek a mai ingem, ami egy kis átalakításon esett át. Eredetileg az anyósom nagybátyjáé volt, amit a Férjemnek szántak, de én lenyúltam. Persze, a lila színe miatt. :-) Sokat hordtam a szülés utáni időszakban, itthon, amikor mindenféle ruhadarab irritált, és kerestem a bő fazonúakat. Aztán úgy gondoltam, hogy át kellene emelni az utcai viseletbe, mert tök jó állapotban van, jó a színösszeállítása, jó a szabása. Elkezdtük beszűkíteni, előbb az oldalát, aztán az ujjait egy kicsit, rövidebb lett az ujja, szűkebb a mandzsettája. Végül egy kicsike behúzást is kapott kétoldalt, a zsebek alatt, amit most épp eltakar az öv. Szóval egy laza, bő szabású ing lett belőle, ami most a kismamapocakomhoz tökéletesen illeszkedik.

Sikerült a legutóbbi fotózás után vennem egy igazán passzos, jó farmert, úgyhogy ezt vettem fel hozzá. Ékszernek meg a lila cseppes Fércművek kollekciót viselem.

Nektek hogy tetszik?

Szép napot!

Vik







Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Ing: régi, átalakított hasonló itt
Öv: H&M
Fülbevaló, nyaklánc: Fércművek
Farmer: no name hasonló itt
Csizma: régi hasonló itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése