2014. július 31., csütörtök

Fehér nyári ruha

Nyáron, amikor csinos akarok lenni, mindig ezt a ruhát veszem fel. Eddig akárhányszor viseltem, mindig kaptam bókot érte. Pedig régóta megvan.

A főiskola másodéve után egy tévénél töltöttem a nyári gyakorlatom. Volt ott egy kolléganő, aki azon kívül, hogy kedves, kellemes személyiség, általam tehetségesnek tartott riporter volt, mindig csinos is volt. Minden nap, amíg oda jártam, hosszú nyári ruhában volt. Két hét alatt igen sok darabot láthattam rajta, és mindig rácsodálkoztam, hogy milyen elegáns. Az ő apropóján vettem ezt a fehér, hosszú nyári ruhát, ami idén ünnepli hetedik szezonját.
Klasszikus, még mindig megállja a helyét.

Az arany nyakláncról csak annyit, hogy nagyon régi már, sok-sok éve hordom. Tavaly a Lányom elszakította. Sokáig nem is hiányzott, aztán idén megjavíttattam, és most láthatjátok először itt a blogon. Még elő fog fordulni, de később már nem írok róla.







Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Hosszú nyári ruha: Philip Russel (Jeans Club) - azóta már megszűnt
Szandál: dr. Batz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése