2014. július 14., hétfő

Pánt nélküli ujjatlan

Egy olyan pánt nélküli ujjatlant választottam ma, amit már két éve kaptam, de idáig alig volt alkalmam hordani. Nagy pocakos kismama voltam, amikor először felvettem, télen, farmerhoz, kardigánnal. Aztán tavaly inkább Anya voltam, mint Nő, így kimaradt az életemből, és idén lett lehetőségem rendszeresen viselni.

Annyit kell tudni róla, hogy a Húgomtól kaptam, ha jól tudom, használtan vette. Imádom a színét és a mintáját, ha tehetném, még sok ilyen anyagú ruhát vennék. A szabása erősen kismamás, de nem zavar, ha pocakot csinál. Szeretem, és kész.







Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Pánt nélküli ujjatlan: nem tudom, ajándék volt
Fülbevaló: Fércművek
Karkötő: saját készítés
Farmer miniszoknya: Takko
Szandál: Reno

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése