2014. július 3., csütörtök

Inspirációs fotó - csíkos póló

A mai fotózással egy régi kívánságom teljesült, ugyanis ezt az összeállítást már rég' kitaláltam, csak az időjárás sokszor közbeszólt.

A kedvenc bloggeremnél, Merricknél láttam egy inspiráló képet, amin kék szoknyában, és kék-fehér csíkos pólóban van. Gondoltam, ezt én is tudom, csak nekem mindez barnában megy. Így a fejemre szalmakalapot húztam, a vállamra táskát tettem, és készítettünk egy - az övével - azonos képet.

Íme, az amerikai Merrick, és a magyar Vik egy fotográfián. :)


A pólóm viszont nem csak egy szimpla csíkos póló, hanem csipkés a háta. Erről már bővebben írtam a másik blogomban, ott elolvashatjátok, itt most nem ismétlem magam.

A szoknya a szokásos praktikus barna darab, a szandál az unalomig hordott, kényelmes dr. Batz.






Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Póló: átalakított (eredeti: Takko)
Szalmakalap: Kik
Táska: Gubolyka
Szoknya: Orsay
Szandál: dr. Batz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése