2015. április 20., hétfő

Alap - kalap

Gondoltam egy merészet, és vettem egy széles karimájú kalapot. Magunk közt szólva csak dívakalapnak hívom.
Hogy ne tereljem el róla a figyelmet, natúr színű alapdarabokkal társítottam. Sötétkék skinny farmerrel, fehér toppal és latte színű kardigánnal. A szél miatt pedig törtfehér kendővel, barna bokacsizmával.

A rúzsom is új, Essence 14-es (Adorable matt!) árnyalatú. Finoman a bőrbe ütögetve már láthattátok az egyik korábbi bejegyzésben, amikor a lila tulipános Gubolyka táskámat mutattam de, te teljesen komolyan felkenve ez az első alkalom. Remélem tetszik Nektek, engem teljesen lenyűgözött.

Szép napot mindenkinek!







Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Kalap: H&M
Ballonkabát: Bershka hasonló itt
Kendő: Orsay hasonló itt
Kardigán: Bershka hasonló itt
Top: H&M
Farmer: Takko hasonló itt
Öv: egy barcsi bőrműves terméke hasonló itt
Bokacsizma: CCC hasonló itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése