2015. április 24., péntek

Új szerzemények: farmering, rózsaszín balerina, csipkeszalag

Sziasztok!

A múlt heti fotózás eredményére azt mondta Anyukám, hogy jó lett, csak kár, hogy nincs a ruhákhoz színben passzoló cipőm. Teljesen igaza van, ezért vettem egy pasztellrózsaszín balerinát.

A Takkoban 20-30%-os kedvezménnyel lehetett - törzsvásárlóknak - vásárolni, itt egy farmeringet vettem. Nagy szerencsém volt vele, mert pár darab maradt csak - régebb óta kint lehettek -, és az M-es épp jó rám. Úgyhogy jött velem.

Még egy csipkeszalagot is vettem a méteráruboltban, amit a legutóbb vásárolt fehér pólóra fogok felvarrni. Jövő héten mutatom.

Addig is szép hétvégét Nektek!
Vik


Fotó: Vik

Ruhák:
Farmering: Takko hasonló itt
Balerina: Deichmann
Csipkeszalag: Selyemgubó méterárubolt (Dorog)

3 megjegyzés:

  1. Aranyos a cipő (pont jó lenne a midi szoknyás outfitedhez!) , a farmering pedig alapdarab! Kíváncsi leszek a csipkés pólóra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anyukádnak milyen igaza volt!:) (a cipővel kapcsolatban)....

      Törlés
    2. Igen, teljesen igaza volt. Csak már rég nem vettem cipőt, a blog indulása óta mindössze egy bokacsizmát vettem. Azóta pótoltam a hiányosságot. A farmeringet imádom, annyi ötletem van hozzá, igyekszem nem minden héten azt fotóztatni. ;-) A pólót a héten megcsinálom, közzéteszem.

      Törlés