2015. április 14., kedd

Új szerzemények: harisnya, kalap, póló

A tavalyi első bejegyzésben, majd a kedvenc szettemben bemutatott pöttyös harisnyám sajnálatos módon kiszakadt, ezért az idei tavaszi-nyári kollekcióból beszereztem egy újat. Valójában a Húgom vette nekem, mivel az egy hónapja tett budapesti vásárlásom idején még nem volt kapható. Calzedonia, mi más. :)

A kalapot az újonnan megnyílt H&M webáruházból rendeltem, miután korábban felpróbáltam az üzletben, de hezitálás után végül otthagytam. Rosszul tettem. Így éppen kapóra jött a webáruház és a május 3-ig érvényes ingyenes kiszállítás, pótoltam a hiányosságom.

A fehér pólót személyesen vettem, a fentebb említett próbálós alkalommal, amire még egy kis átalakítás vár. Amint készen leszek vele, azt is bemutatom.



Utóirat: A kalappal egy érdekes élményem lett. Olyan árnyalatban kaptam, ami nem felel meg a fenti képen látottnak, viszont nem egyezik a webáruházban található másik színnel sem. Valami szerencsénél fogva egy igazi sötét/-csokibarnát küldtek. A Férjem szerint jó, úgyhogy marad. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése